MOTORUN ÖNE ÇIKAN DİĞER TEKNİK ÖZELLİKLERİ
- Azami güç 9,000 dev/dak'da 147.2 kW (201 BG) (Fransa'da: 5,250 dev/dak'da 78.1 kW (106 BG))
- Azami tork 6,500 dev/dak'da 166.8 Nm (17.0 kg-m) (Fransa'da: 5,000 dev/dak'da 145.2 Nm (14.8 kg-m))
- Birleştirilmiş zincir ve dişli kam tahriki
- Mevcut VMAX modeline kıyasla önden arkaya motor uzunluğunda 27 mm'lik kısalma
- Yakıt Enjeksiyonu
- Geniş kapasiteye sahip hava kutusu
- Ön sol ve sağ tarafa yerleştirilmiş hava girişleri
- Sıyırmalı debriyaj
- İmmobilizer
V MAX ŞASİ ÖZELLİKLERİ Yeni tasarlanmış düşük profilli alüminyum şasiYeni VMAX, yüksek seviyede yol tutuş performansı sunmak ve sürücüye
olağanüstü güce sahip 1,679 cc, V4 motorun yüksek potansiyelini
kullanma imkanı sağlamak için tamamen yeni, gelişmiş özelliklere sahip
alüminyum şasi ile donatılmıştır.
Siyah renkli ana şasi direklerinin güçlü bir şekilde kudretli V4
motorun üzerine kavisi ve pivota doğru yarım halka şeklinde uzanması,
güçlü motorun yakışıklı profilini ön plana çıkarmakta ve yeni VMAX
modeline çekici, atletik ve yüksek teknoloji ürünü imajı vermektedir.
Titanyum kaplamaya sahip geniş çaplı çatallarKudretli V4 motorundan radikal tarzına ve korkutucu imajına kadar
görsel olarak yeni VMAX modeli ile ilgili her şey diğer
motosikletlerden çok farklıdır. Daha önce hiç bir motosiklette
görülmemiş olan büyük borulara sahip ön çatallar modelin benzersiz
karakterini kusursuz şekilde yansıtmaktadır.
52mm
çaplı borular, oksitleniş titanyum kaplamanın verdiği yüzey sertliği ve
yumuşak çatal hareketi ile mükemmel sağlamlık sunarken yırtıcı koyu
renkli boya, siyah şasi ve motor ile kusursuz bir uyum içerisindedir.
Yeni ön süspansiyon dengeli yol tutuş ile birlikte yumuşak sürüş sunmak
ve aynı zamanda sürücülerin, genişleme ve sıkışma kuvveti ve ön yük
gereksinimlerine göre kendi ayarlarını sağlamak için tamamen
ayarlanabilir şekilde tasarlanmıştır.
Merkezden tek amortisörlü arka süspansiyon sistemi Bağlantı
tipi monokros sistem arka süspansiyon, önyük, sıkıştırma ve genişleme
kuvveti açısından yeni ön çatallarda olduğu gibi tamamen
ayarlanabilirdir.
Daha
fazla konfor için yeni VMAX modeli, ön yükü ayarı yapılmasında
kullanılan hidrolik uzaktan kumandaya sahiptir, tandem ayak dayamasının
arkasına yerleştirilmiş olan ayar düğmesi ise sıkışma sönümlemesini
ayarlar. Sol salıncak kolu tarafında bulunan diğer kontrol düğmesi ise
arka amortisörün genişleme kuvvetinin kolay ayarlanmasına izin
vermektedir.
Genellikle
supersport modeller üzerinde kullanılan ön ve arka süspansiyon
sistemlerinin tamamen ayarlanabilirliği, VMAX sürücüsüne üstün yol
tutuş için motosikletinde sürüş kalitesini optimize etme olanağı
sağlamaktadır.
2 parçalı radyatör su soğutmalı yağ radyatörüYeni VMAX iki radyatör ve yağ soğutucusundan oluşan üstün soğutma
sisteminden yararlanmaktadır.
Geniş çaplı dalga desenli ön ve arka fren diskleriYeni VMAX modeli için geliştirilen fren sistemi, Yamaha
motosikletlerinde görülmüş en gelişmiş ve güçlü tasarımlardan biridir.
Güçlü, güven sağlayan frenleme için yeni VMAX, kayar pim tipi tek
pistonlu kaliperle yavaşlatılan 298mm dalga tipi diske sahiptir.
Doğrusal kontrollü ABS sistemiVMAX fren kontrolünü farklı yol yüzeylerinde ve farklı sürüş
durumlarında üst seviyeye çıkarmak için yeni geliştirilen doğrusal
kontrollü hidrolik ABS sistemine sahiptir. Hidrolik kontrol sistemi,
frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyen çizgisel
selenoid valf ile devreye girerek sürücüye yumuşak kaldıraç deneyimi ve
farklı tipteki yolarda etkili frenleme sağlar.
18 inç ön ve arka jantlarVMAX modeli, doğal yol tutuş özellikleri için optimum tutuş dengesi,
darbe emilimi ve yol tutuş sağlayan, özel geliştirilmiş lastiklerle
donatılmış 18 inç jantlara sahiptir. Bu üstün motosiklet, hiç bir
motosiklette olmayan seviyelerde güç ve tork sergilemek için 120/70-R18
ön ve büyük 200/50-R18 arka lastiklere sahiptir.
Hafif gövde Kütlenin merkezde etkili ve ideal bir şekilde toplanması içinen önemli faktör, 15 litrelik yakıt tankının sele altına konumlandırılması oldu.
Yakıt tankına monte edilmiş olan çok işlevli göstergelerGöstermelik yakıt tankı üzerine yerleştirilmiş olan "OEL" (Organik
Elektro-Aydınlatma) gösterge paneli, 256x64 çözünürlüğe sahip ekran
üzerinde bir çok bilgi görüntülemektedir. Bu yeni tasarıma sahip olan
OEL panel kolay okunabilir parlak ekran sağlar ve mesafe sayacı,
kilometre sayacı, saat, yakıt göstergesi, sıcaklık göstergesi, vites
konumu, yakıt tüketimi, emilen hava sıcaklığı ve gaz kelebeği açıklığı
ve aynı zamanda geri sayım fonksiyonu için kronometre gibi işlevlere
sahiptir.
Kaslı yeni tasarımYeni VMAX en son tasarımları ve materyalleri bünyesinde toplayarak
yaşayan bir efsanenin 21'inci yüzyıl için modern bir versiyonu haline
getirildi.
Orijinal
VMAX, drag yarışçısı ruhunu güçlü imajıyla birleştirmişti, yeni model
de içerisinde gizli olan büyük gücün her an ortaya çıkabileceği
beklentisini yaratacak bir şekilde tasarlandı.
Bu hayali
oluşturan noktalar yüksek performans motosikletinin güzelliğinin altını
çizen büyük hava girişleri, kaslı V4 motor ve 4 adet kısa yukarı
kıvrılan susturucudan oluşmaktadır.
ŞASİDE ÖNE ÇIKAN DİĞER ÖZELLİKLER
- Mükemmel düz çizgi kararlılığı için daha uzun 1,700 mm dingil mesafesi
- Hızlanma sırasında optimum yol tutuşu sağlayan daha uzun salıncak kolu
- Tamamen ayarlanabilir ön ve arka süspansiyon
- 320 mm çift ön dalga tipi diskler ile radyal monte edilmiş 6 pistonlu kaliperler
- 298 mm arka fren diski
- Yüksek kaliteye sahip bileşenler ve hafif materyaller
Renk: Yeni VMAX, Solar Siyah renk ile mevcut olacaktır.
YENİ VMAX MODELE SAHİP OLMAK İÇİNYamaha, yeni VMAX modelini tüm dünyada sınırlı adetlerde piyasaya
sunacaktır.Bu nedenle, yeni VMAX’i satın almak için online rezervasyon
sistemi oluşturulmuştur. Online rezervasyon sistemi ilk rezervasyon
yaptıran bu benzersiz ürüne en çabuk sahip olandır mantığı üzerine
kuruludur.
Online rezervasyon işlemleri V MAX’le ilgili diğer tüm detaylı bilgiler
www.new-VMAX.com adresinden bulunabilir.